• Fri. Jun 21st, 2024

Cancandb.ro

Stiri pe Bune!

A renunțat la mașina electrică pentru un diesel: Acum îmi permit extravaganțe ca aerul condiționat

May 11, 2023

permit extravaganțe ca aerul condiționat

Un șofer a renunțat după numai un an la cea mai ieftină mașină electrică din România spunând că s-a întors la una normală. Acest lucru îi permite o extravaganță la care visa: să aibă aer condiționat.

Decizia sa a fost însă criticată de mai mulți șoferi, în timp ce alții l-au ironizat pentru acest lucru.

Șoferul care a revenit la o mașină pe motorină, după cum a anunțat într-o postare pe Facebook, a pus în vânzare mașina electrică, relatează ziare.com.

“Dragii mei, după aproape 1 an de chinuri cu Spring, voi părăsi grupul. M-am întors la o mașină normală: Golf 2.0 TDI. Îmi cunosc autonomia, pot merge cu viteză normală în afara localității și chiar îmi permit extravaganțe precum aer condiționat sau ventilație.

Gata cu cupoanele Kaufland, aplicații nefuncționale, zeci de defecte, zero dotări și nici măcar o margaretă EuroNCAP. Nervi de oțel/ baftă la vânzare si salutări”, a scris acesta pe grupul Dacia Spring România.

“Mulțumim că îl vinzi”

Reacțiile nu au întârziat să apară, șoferul primind cele mai amuzante sfaturi, dar și ironii fine.

“Apropo de spor la vânzări, vă ofer 8.000 de euro pe Springul buclucaș și nevaloros, pentru dvs.”, în timp ce unii au comentat: “Puțini înțeleg că Spring-ul este o a 2-a mașină în familie și este de oraș.”

“Câtă frustrare și hate zac în unii români. Și dacă într-adevăr ai deținut Spring, dar te-a bătut tehnologia, mulțumim că îl vinzi, nu e pentru ține. Selecția naturală își face treaba,” a scris un alt șofer.

“Baftă la distribuție și joc de glezne, iarna, pe ger, la curățat parbrizul de gheață cu motorul în funcție să se încălzească… Ce mișto, de acasă, de lângă cafeluță, să apeși un butonaș de pe aplicație să pornească climatizarea și, coborât la Springuleț să ai mașina încălzită, toate geamurile dezghețate… A, să te uiți mereu sub „tedei” să nu cumva să ai vreo pată de ulei! Nu de alta, dar aia e tot poluare!”, a comentat un alt conducător auto.

“Încă 4-5 ani și îmi scot banii pe Spring”

Alți internauți l-au certat pe șofer, spunându-i că nu a înțeles limitele mașinii electrice: “Nu a înțeles limitele mașinii electrice. Springul este o excelentă mașină de oraș, pe distanțe scurte. Este a doua mașină în familie. Normal, dacă Springul este singura mașină a familiei, vei obosi să fii atent la autonomia Springului. Este o excelentă mașină pentru cei care locuiesc la casă. Nu este indicată pentru cei ce locuiesc la bloc și sunt nevoiți în permanență să aibă grijă să găsească stații de încărcare libere.”

Cele mai vândute mașini electrice în 2023

Ca și în anul 2022, când, deși s-a înregistrat o scădere a achizițiilor de autoturisme în general, cele „verzi” au performat, în primele trei luni din 2023, achizițiile din această categorie au crescut considerabil.

Conform statisticii oficiale, în piața națională, top 10 mărci, autoturisme și autovehicule comerciale, după primele trei luni din 2023, este condus de către Dacia (13.652 unități), urmată de Renault (4.422 unități), Ford (2.516 unități), Hyundai (2.457 unități), Mercedes Benz (2.404 unități), Toyota (2.346 unități), Skoda (2.218 unități), Volkswagen (2.195 unități), BMW (1.247 unități) și Suzuki (969 unități).

Autoturismele „electrificate“, respectiv cele electrice (100% și hibride plugin), precum și cele full hybrid (care dispun şi de propulsie electrică fără încărcare din sursă externă), ajung să dețină, după primele trei luni din 2023, o cotă de piață de 20,2%, care depăşeşte cu 7,4% cota deţinută de motoarele diesel.

sursa:stiripesurse

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *