Biofarm a înregistrat un profit net de 65,7 milioane de lei în primele nouă luni

Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri de 208,9 milioane lei, în creştere cu 17%, şi un profit net de 65,7 milioane lei, în urcare cu 20%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat remis miercuri AGERPRES.

În acelaşi timp, Biofarm a înregistrat EBITDA de 89,4 milioane lei, cu 18% mai mult comparativ cu primele nouă luni ale anului precedent.

“Rezultatele foarte bune înregistrate în ultimele nouă luni validează strategia noastră de a oferi clienţilor produse inovative care să contribuie la starea lor de bine. La începutul acestui an ne-am propus să introducem pe piaţă produse noi care se devină lider în categoria lor şi am reuşit acest lucru cu Biofen Extra, care domină categoria de management al durerii, în segmentul ibuprofen şi paracetamol. Biofarm va continua să îşi dezvolte portofoliul prin extensii de linie sau lansări de produse noi şi vizăm extinderea pe noi pieţe”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Conform sursei citate, aria terapeutică care a înregistrat cea mai mare creştere în categoria Consumer Healthcare (CHC) în ultima perioadă a fost cea de Răceală & Gripă.

Brandurile Biofarm care acoperă această arie terapeutică, precum Carmol, Bixtonim Xylo, Septsosol, Bioflu au înregistrat creşteri de două cifre.

fen Extra continuă să domine categoria de management al durerii din CHC, în segmentul combinaţii de paracetamol & ibuprofen. Recent a fost adăugat în portofoliul Biofarm o nouă formulă Biofen capsule moi în variante de 200 mg şi 400 mg.

În primele nouă luni ale anului 2022, Biofarm a ocupat locul 3 pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), în ceea ce priveşte numărul de unităţi vândute.

Biofarm şi-a propus să îşi dezvolte portofoliul de produse cu medicamente inovatoare, fabricate la cele mai înalte standarde şi să contribuie semnificativ la dezvoltarea pe termen lung a industriei farmaceutice din România.

Portofoliul Biofarm acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare-digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine, cu peste 20 de branduri reprezentative.

Biofarm este unul dintre primii producători români de medicamente şi suplimente alimentare. Biofarm are un portofoliu competitiv de produse care acoperă 65 de arii terapeutice şi investeşte în mod continuu în campanii media, comerciale şi de marketing pentru promovarea propriilor produse.
sursa:stiripesurse

Leave a Reply

Your email address will not be published.