ianuarie 19, 2021

CanCANDB.RO

Stiri pe Bune!

Un medic a murit după ce s-a vaccinat: Pfizer a început o anchetă

2 min read
Read Time:1 Minute, 38 Second
Gregory Michael
Un medic american din Miami a murit la două săptămâni după ce a fost vaccinat anti-COVID-19. Autorităţile medicale din Florida au deschis o anchetă, iar cei de la Pfizer fac şi ei o investigaţie şi informează că „nu cred că este vreo legătură directă” între vaccin şi cauza morţii, relatează postul de televiziune NBC.

Heidi Neckelmann, soţia doctorului Gregory Michael (foto), care a murit pe 3 ianuarie, a declarat pentru NBC Miami că soţul său a început să aibă simptome ciudate la câteva zile după ce a primit prima doză a vaccinului, inclusiv mai multe pete mici pe mâini şi picioare.

Citește și: E război total! Un deputat USR din Cluj explică de ce Rareș Bogdan și Emil Boc îl atacă pe Vlad Voiculescu: ‘E un război cu structuri de tip mafiot’

Doctorul Gregory Michael, care lucra la Centru Medical Mount Sinai din Miami de 10 ani, a fost adus la Urgenţe cu diagnosticul de purpură trombocitopenică idiopatică cronică, o afecţiune rară caracterizată prin scăderea numărului de trombocite sau plachete sanguine sub 100.000/mmc, cifră considerată actualmente limita inferioară normală. Iar pe 3 ianuarie a făcut o hemoragie ce i-a fost fatală.

Deşi deocamdată nu există vreo dovadă medicală sau ştiinţifică că decesul doctorului Michael a fost cauzat de vaccin, Centrul pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor din Statele Unite a deschis o investigaţie asupra decesului din cauza intervalului scurt dintre administrarea vaccinului şi moartea medicului.

Citește și: Se poate ‘sări’ rândul la vaccinare: o dovedește un primar din România. Felix Borcean s-a vaccinat împotriva COVID-19

Oficiali din cadrul Pfizer au declarat pentru NBC Miami că au aflat de investigaţia deschisă în acest caz şi că „avem şi noi o investigaţie în curs, dar nu credem în acest moment că este vreo legătură directă cu vaccinul. Până acum, milioane de oameni au fost vaccinaţi şi monitorizăm cu atenţia toate reacţiile adverse ale celor cărora li se administrează vaccinul”.

sursa:stiripesurse

0 0
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © All rights reserved. | Cancandb.ro by :).